ایجاد یك مركز جامع نمایشگاهی طلا و جواهر می تواند جاذب گردشگر باشد
نوشته شده توسط : xmovies

'اكبر غمخوار' در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا استان تهران افزود:گردشگرانی كه به ایران می آیند بیشتر به دیدن از صنایع دستی و فرش و مراكز تاریخی ایران می پردازند و كمتر با مصنوعات طلای ایران آشنا هستند.

وی با اشاره به این كه مصنوعات طلا و جواهر ایران به خصوص ' فیروزه ' توانایی زیادی برای جذب گردشگر دارد، تصریح كرد: توانمندی های این صنعت چنانچه به نمایش درآید بدون تردید به افزایش گردشگران خواهد انجامید .

غمخوار افزود: این ضعف بزرگی است كه ما محلی برای عرضه مصنوعات طلا و جواهر نداریم و نمی توانیم گردشگران را با مصنوعات طلا و جواهر كشورمان در چنین نمایشگاهی آشنا سازیم.

وی گفت: اگر چنین فضایی ایجاد شود در جذب بیشتر گردشگران موثر است و ما به عنوان لیدرهای گردشگری می توانیم گردشگران زیادی را برای آشنایی با صنعت طلا و جواهر و نیز خرید تولیدات این حوزه به ایران بیاوریم.

غمخوار افزود: صنعت طلا و جواهر ایران دارای قابلیت های زیادی است كه این قابلیت ها می تواند برای گردشگران جذاب باشد و به سوی ایران جذب شوند.

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی و گردشگری استان تهران جذب گردشگر برای صنعت طلا و جواهر سازی ایران را كمك موثری برای رونق بیشتر این صنعت و افزایش اشتغال در این صنعت برشمرد و ابراز امیدواری كرد با همكاری اتحادیه تولید و صادر كنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران گردشگران بیشتری برای بازدید از مصنوعات طلای ایران جذب شود.

تهرام/9977/1144





:: برچسب‌ها: دریاچه , نیکون , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: